WoleProstoHeader

24 sty 2011

Todays look-na matowo :)

Dzisiaj tylko króciutki wstęp, dalej się uczę, w środę pierwszy z dwóch egzaminów, także proszę Wszystkich o kciuki :)

Obiecałam, że postaram się częściej fotografować moje makijaże, więc słowa dotrzymuję, choć szału nie ma, ot taki zwykły dzienniak. Ale może akurat przypadnie do gustu :)

Użyłam-
korektory Essence, podkład Bourjous Bio Detox (Vanilia), puder sypki Inglot (14), róż Wibo(Sunny Blusher, kolor Coral Fiesta) , rozświetlacz Shimmer Powder Essence, kredka do brwi Essence (kolor brown), cienie matowe My Secret (505, 506, 507), tusz Avon (k. brown), błyszczyk MAC (z ostatniego posta:))





Z pozdrowieniami
Panna Joanna :)

23 komentarze:

  1. Moje kochane brązy!
    Dzienniak na medal!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! Do twarzy Ci w tym kolorku. :)

    kosmetyczny-mus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) po prostu śliczny! zdaje sie tez mam ten cien z my secret 507, ale nie jest taki ładny, chyba ze to placzenie wszystkich trzech warstw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo dziewczyny :):*

    Leal251-507 jest na górnej ruchomej powiece, nad nim jest 506, a 505 pod brewka, na całej dolnej powiece 506, a w zewnętrznym kąciku wzmocniony 507 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt chyba zakupię sobie te cienie jak będę mieć tylko okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz w tym makijazu

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzp lubie takie makijaże :) swietne na każdą okazję jak i na codzień.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Cantiq
    http://zakupokosmetykoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki za egzaminy :) w końcu, też mam 'przyjemność' teraz tego doświadczać ;p

    makijaż jak zwykle udany :) tak myślałam, po zobaczeniu zdjęcia, że pewnie użyłaś matów z My Secret ;P btw. wyprzedziłaś mnie kochana, bo także miałam wrzucić makijaż z nimi w roli głównej(typowy smoke), ale ciiii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiek-zachęcam, bo cena naprawdę niska, a jakość super :)

    A.-dziękuje ;) no to już nie pierwszy raz jak nam te same pomysły przychodzą do głowy :D musimy się zacząć konsultować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę w Naturze to obadam te cienie 506 i 505 bo makijaż naprawde fajowy :D i chce taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe chyba trzeba zacząć ;P
    luzik: co się odwlecze to nie uciecze... matów i makijaży z ich użyciem nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz hiponotyzujace spojrzenie:)nie moge oderwac wzroku od Twoich oczu:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Leal251- 507 też polecam, bo jest idealna właśnie do kącika i ma piękny kolor takiej czekolady :) zresztą w najbliższym czasie postaram się wkleić zdjęcia i swatche na łapce tych cieni, to może Ci to jakoś pomoże :)

    A.-nie marudź tylko go wstawiaj bo chcem pooglądać :D

    Hexxana-moje oszy som hypnotajzing?:P szkoda, że egzaminy ma ustne a nie pisemne, bo bym świdrowała tymi oczami wykładowców :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, dziewczęco i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojjj moglabys swidrowac:D:DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja już z góry dziękuję za swatche:))

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe dziś zrobiłam całkiem podobny make up ,tylko obraził się i nie wyszedł na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny make-up zapraszam cię do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ ja już obserwuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, ale masz piękne oczy no i ten makijaż, który je tak cudownie wydobywa i podkreśla!

    Jestem fanką cieni matowych MS, są fajnie napigmentowane.

    Nie wiem, jak to się stało, że jeszcze do Ciebie nie trafiłam?

    Zapraszam do mnie, pozdrawiam!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękować, dziękować :D zaraz idę pooglądać Wasze blogi ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...