WoleProstoHeader

1 sty 2011

Noworoczne podsumowanie :)



Jako, że stary rok dobiegł końca pomyślałam, że to dobry moment aby zrobić małe podsumwoanie tego co owy rok ze sobą przyniósł :)

Pierwszą rzeczą, o której oczywiście musze wspomnieć w pierwszej kolejności jest sam fakt założenia przeze mnie bloga. Długo się przed tym opierałam, bałam się trochę zarówno tego, że będę pisać sama do siebie i mój blog nie znajdzie odbiorców, jak również utracenia anonimowości w internetowym świecie. Spotkało mnie bardzo przyjemne rozczarowanie-liczba obserwatorów przekroczyła już 80 i wciąż rośnie :)

Rok 2010 był rokiem odkrywania magii makijażu i kosmetyków. Przetestowałam wiele kosmetyków i chciałabym stworzyć taki mój mini ranking tegorocznych odkryć :)

TWARZ:
Tu zdecydowanym faworytem jest podkład firmy Bourjous, Bio Detox. Wygrałam go na giveaway'u u Polissh makeup bag i jestm bardzo zadowolona, że trafił w moje ręce :)
W kategorii pudrów sypkich wciąż króluje u mnie sypki transparentny puder firmy My Secret. Używam od ponad roku i wciąż jestem pod jego wrażeniem.
Jeśli chodzi o róże to w tym roku moim odkryciem były róże firmy Miss Sporty-bardzo naturalne kolory, każdy znajdzie coś dla siebie. Z trwałością nie jest najgorzej choć wymagają drobnych poprawek. NIemniej za tak niską cenę (ok.10 zł) wybaczam im ten drobny mankament. No i takiej brzoskiwnki jak tej z ich oferty jeszcze nie znalazłam :)
Przy rozświetlaczach miałam problem ponieważ jest to ogólnie rodzaj kosmetyku, z którym bardzo polubiłam się w 2010 roku. W tym temacie wygrywa u mnie Essence. Zarówno ich rozświetlacz dostępny w stałej ofercie jak i te z limitowanych serii trafiają w mój gust.

OCZY:
Jako, że jestem straszna maniaczką cieni był to dla mnie najtrudniejszy wybór więc postanowiłam jedynie wspomnieć o cieniach, które znikają z opakowań u mnie w zastraszającym tempie. Pierwszy to matowy, cielisty cień firmy My Secret. Używam do każdego makijażu i uważam za swój niezbędnik. Kolejną wykorzystywaną przeze mnie rzeczą niemal codziennie jest paletka cieni firmy Essence z limitowanej serii Return To Paradise "Palm Tree Patry". Po prostu uwielbiam.
Nowością w mojej kosmetyczce w tym roku była baza pod cienie-nie byłam wcześniej zaznajomiona z tego typu kosmetykiem i uważam to za okropny błąd. Wybrałam bazę firmy KOBO i codziennie utwierdzam się w przekonaniu, że był to bardzo dobry wybór :)
Jak jesteśmy przy oczach to tu również napomknąć muszę o brwiach, które stanowią istotny element oprawy oczu. Zaczęłam uzywać kredki do brwi firmy Essence w kolorze Brown. Naturalny efekt, trwalość i wygodna szczoteczka do uczesania brewek sprawiły, że kosmetyk ten stał się jednym z moich ulubieńców.
No i na sam samiejszy koniec mój największy faworyt czyli tusz formy Essence, Multi Action. Perfekcja sama w sobie, myślę, że tego tuszu nikomu przedstawiać nie trzeba :)

USTA:
Tu akurat szału nie będzie. Patrząc  na tą część mojej kosmetyczki zauważam, że wciąż królują typowo pielęgnacyjne kosmetyki. Warty uwagi jest choćby balsam do ust Tisane czy polski Carmex czyli "Natural Lip Balm" produkcji firmy Lovely.

PAZNOKCIE:
Tu w ścisłej czołówce znalazły się lakiery firmy Wibo z serii Extreme Nails (wszystkie równie piękne, moja kolekcja w tym względzie wciąż się powiększa) oraz odżywka z tej samej formy, a raczej serum wzmacniające z wapniem i witamina C.

Teraz małe postowe podsumowanie czyli co było czytane, skąd i dlaczego :)
Największą popularnością cieszyły się posty:
1. Zimowy makijaż-step by step
2. Night violet
3. Rozmaite różności ;)
4. Mały secretowy haul :)
5. Mały zakupowy haul :)
6. Początkowo-listopadowa aktualizacja ;)
7. Todays look-Królewna Śnieżka, czerwona szminka i s...
8. Miszmaszowo :)
9. Makijażowo :)

10. Sylwestrowe last minute :)

Odbiorcy:
Tu muszę przyznać spotkało mnie spore zaskoczenie. Oczywiście największa liczba obserwatorów pocodzi z Polski, ale na dalszych pozycjach znalazły się kraje takie jak: Wielka Brytania, Niemcy, Irlandia, Stany Zjednoczone, Belgia, Francja, Norwegia czy nawet Turkmenistan. Tak więc cieszę się niezmiernie, że na mojego bloga trafiają ludzie z różnych zakątków świata :)

Źródła ruchu sieciowego:
Czyli jak przypuszczam witryny, dzięki którym możecie do mnie trafić :)
2. Jak pięknie być Kobietą...
3. vexigirl
4. Welcome to my beauty prison....
5. wizaz
 
Mam nadzieję, że ten rok będzie równie pomyślny zarówno w kwestii kosmetycznych odkryć, jak i rozwoju bloga. Tego samego życzę również Wam!:)

5 komentarzy:

  1. PannoJoanno, mam nadzieję, że przed tobą dobry rok. I że za rok będziesz miała okazję podzielić się podobnym zestawieniem z dużo większym gronem czytelników :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cammie-dziękuję ślicznie :) i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj i obyś trwała przy tym blogu jak najdłużej! Bo dla nas, czytelniczek to wielki skarb, ta Twoja strona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok i nie tylko!!!
    Bardzo lubie do Ciebie zagladac:-)
    Fajne zestawienie i kolejna motywacja by zabrac sie za swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziunek1987, Hexxana-dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...