WoleProstoHeader

9 sty 2011

Lakierowo-granatowo :)

Dzisiaj na tapetę wyciągam lakier firmy Wibo z serii Extreme Nails o nr 18. Piękny ciemny, nasycony granat. Strasznie mi się te lakiery podobają, jestem zachwycona nimi do tego stopnia, że kiedyś w napadzie szału po prostu wejdę do Rossmana i kupię wszystkie wersje kolorystyczne. Ciężko było mi było uchwycić kolor na zdjęciach, bo bez lampy wychodził jakoś za bardzo niebieski i zbyt jasny, natomiast z lampą odrobinę ciemniejszy niż w rzeczywistości. Lakier jest kremowy, nie ma drobinek. Nakłada się go bardzo dobrze, dwie warstwy kryją idealnie. schnie szybko-po jakiejś nie za długiej chwili od pomalowania ujawniła się moja ciapowatość i zahaczyłam o coś paluchem i byłam przekonana, że lakier się rozmazał ale spotkała mnie niespodzianka i tkwił grzecznie na swoim miejscu :)



A Wy macie jakiś ulubieńców z tej serii? Polecacie jakieś kolory?:)
Z pozdrowieniami
Panna Joanna :)

19 komentarzy:

  1. Kolor świetny:)
    Ja jakoś nie miałam okazji wypróbować tych lakierów:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa granat bez drobinek♥ Chcę go!
    Ja mam i lubię szaraczka (81), a ostatnio dostałam śliczne drobinkowe cudeńko od Hosenki(267), ale jeszcze nie miałam na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolorki. :) Na pewno się kiedyś na jakiś skuszę. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Atina-to zachęcam gorąco, bo są tego warte :)

    anonyme-szaraczka też mam, nawet już pół buteleczki zużyłam, a tym 267 nie słyszałam ale na pewno pooglądam :)

    xDOMINIKAx3-koniecznie :) to najładniejszy granatowy lakier jaki kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja póki co mam tylko 61 lawendowy, jeszcze nim nie malowałam ale wkrótce to zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz później słówko o trwałości, to może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polecam kolor, który umieściłam właśnie na blogu ;p swoją drogą - nieźle się zgrałyśmy tematycznie ;p

    fajny ten granacik, bo właśnie bez drobinek :) jeszcze go u siebie nie widziałam, ale to zapewne tylko kwestia czasu, aż go spotkam, całkiem 'przypadkowo' oczywiście ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko jeden lakier i nie do końca jestem z niego zadowolona, więc nie wiem czy jeszcze będę mieć okazję wypróbować jakieś inne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten granat.
    Ja z Extreme Nails mam jasny szary, szaro-beżowy i brokatowy niebieski:) i też planuję kolejne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ;) ja mam z tej serii pięć i wiem, że będzie ich więcej :p najładniejszy jest ten ,,duplikat" OPI Alice buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lady in Purplee-lawendowy jakiś macałam ale póki co odpuściłam bo mam tego 81 i chcę wykończyć najpierw :)

    simply_a_woman-dziękowac :D

    n_talcia-co do trwałości to tak-z tej serii lakiery trzymają mi się bardzo dobrze. To już mój 3 i również wytrzymuje dosyć długo :)najdłużej nosiłam tego szarego 81 i 5 dni bez żadnych odprysków i startych końcówek wytrzymał :) niebieski mam od piątku na pazurkach i tez nic się z nim nie dzieje :)

    A.-byłam, widziałam, komentowałam, podziwiałam :) a co do zgrania to masz rację, to już któryś post z kolei jak podobne tematy poruszamy :)

    dziunek1987-trzeba próbować, za takie pieniądze to aż żal nie wypróbować a kolor mógł być po prostu jako pojedynczy egzemplarz nietrafiony :)

    sabbatha-do mnie w jakieś ostatniej dostawie przyszedł i od razu go porwałam:) a btw.-przez Ciebie dostałam manię na Jumpy i ich teraz wszędzie szukam :D

    kleopatre-lakiery wciągają :)ja kolejny wypad mam zaplanowany na okolice środy-czwartku i też pewnie znowu coś przytargam :P

    Saturday-Night-a on się trzyma jakoś dobrze?bo podoba mi sie strasznie ale szczerze mówiąc zawsze jak go widzę to mam wizję takiego odpadającego brokatu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladnie prezentuje sie na Twoich pazurkach!
    Fajny kolor choc wolalabym go z shimmerem:)
    Musze zamiescic tez cos granatowego:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno chciałam wypróbować wibo, nie mam jednak do niego dostępu, czego dość mocno żałuję - niestety :(
    Kolorek bardzo fajny, lubię taki ciemny, "marynarski" granat który będzie świetnie pasował do czerwonych i białych elementów dodatkowych tj. pomadki bądź choćby konadowskiego wzorka.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Cantiq.

    http://zakupokosmetykoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hexxana-mi się drobinkowy granat marzy, ale jakoś znaleźć takiego nie mogę, albo to za niebieskie albo te blingbling nie takie jak trzeba :)

    Cantiq-mam podobne odczucia :) no może poza wzorkami bo te nijak u mnie nie chcą wychodzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pannojoanno-masz racje,ciezko jest znalezc granat idealny,tez mi sie takowy marzy ale poki co nie do konca...juz myslalam,ze nowy odcien Barbry bedzie spelnieniem ale to tez jeszcze nie to...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hexxana-ja wczoraj zrobiłam mały tuning tego lakieru granatowego i maznęłam go gliter top coatem z Essence i teraz jest dokładnie taki jak chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobrze, ze pokazalas ten kolorek na pazurkach:D wczoraj mialam go kupic, ale nie moglam sie zdecydowac;) teraz juz bedzie moj:D ja lubie wszystkie kolorki;) dzisiaj pomalowalam pazury 68- niby tym podobnym do OPI alicji;) za jakis czas chyba kupie z 4-5 naraz bo bez sensu co chwile wracac do rossmanna i kupowac po jednym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...