WoleProstoHeader

27 sty 2011

Black Swan

Byłyście już w kinie na filmie "Black Swan" z Natalie Portman? Ja przyznam, ze jeszcze nie, aczkolwiek jestem pewna, ze nadrobię to w najbliższym czasie. Mimo, że filmu póki co nie widziałam, to w momencie kiedy zobaczyłam w sieci, gazetach, telewizji trailery, zdjęcia promujące "Black Swan" wiedziałam, że makijaż, który nosi na sobie główna bohaterka zapewne wcielając się rolę tytułowego Czarnego Łabędzia, będzie mnie prześladował tak długo dopóki go nie odtworzę. Zafascynował mnie w całej rozciągłości, czuć magię kiedy się go ogląda. Pierwszy raz doświadczyłam uczucia, że MUSZĘ coś takiego namalować.
Znalazłam dzisiaj chwilę czasu żeby się za niego zabrać. Sam makijaż w całości wykonany jest kosmetykami biało-czarnymi (poza podkładem oczywiście). Od razu zanim jeszcze zaczęłam się malować, założyłam sobie, że zdjęcia będą tylko czarno-białe więc starałam się użyć takiej kolorystyki aby jak najbardziej było widać TEN efekt.
Kosmetyki, których użyłam:podkład Bourjous Bio Detox, transparentny puder sypki My Secret, kredki-czarno-biała Essence, czarna Basic, cień czarny Astor, biała farbka, na ustach-czarna kredka wymieszana ze szminką, linery-Essence, MAC.

Zdjęcia:







24 komentarze:

  1. e x t r a Ci to wyszło:) a co do filmu, oglądałam i nie rozumiem tego całego zachwytu. Większość filmu to nudy na pudy, tylko końcówka filmu b.dobra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! A filmu nie mogę sie już doczekać! Uwielbiam Portman i Aronofskego ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow.. genialnie wyszło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! piękne zdjecia i wyszło super- naparwdę ci pasuje!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Portman, więc pewnie szybko nie obejrzę tego filmu.
    Natomiast makijaż wyszedł ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  6. No poprostu brak słów ! CUDNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny, także brawa za pomysł :)
    film pewnie w niedalekiej przyszłości zobaczę, aczkolwiek bardziej z ciekawości niż z sympatii do Natalie Portman :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo za wszystkie opinie :) cieszę się, że się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowy fajnie zdjecia zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, zatkalo mnie!!! Na poczatku (przy pierwszym zdjeciu) w ogole myslalam, ze wkleilas jakies nieznane mi dotad foto promocyjne filmu !!! WOW, jestem pod OGROMNYM wrazeniem.

    Film widzialam i powiem tak - byl swietny, ale po szumie jaki wokol niego narobiono (juz od sierpnia wyczekiwalam z utesknieniem kinowej premiery), bylam troche rozczarowana ... Moj maz mial podobne odczucia ... Troche szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziamekeup- dziekuje :) zdjęć zrobiłam chyba z 200 i ciężko było spośród nich wybrać, bo na każdym zdjęciu makijaż prezentował się całkiem inaczej...wystarczył inny kąt i całkiem inaczej to wyglądało :)

    Urbanku-dziękuję bardzo, aż tak miłych słów to się nie spodziewałam ;) ale pomysłodawca i pierwotny wykonawca tego makijażu odwalił kawał dobrej roboty-było się czym zainspirować :)co do filmu to wybieram się w najbliższym czasie, słyszałam na jego temat już tak skrajnie różne opinie, że muszę się przekonać na własnej skórze co to za cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki :* Właśnie mam w planie zrobić pełny mejkap w najbliższym czasie (ale już sama nie wiem gdzie to wrzucać, bo chciałam założyć sobie też bloga z innymi zdjęciami i rzeczami nie związanymi z kosmetykami;) ). Zobaczymy co mi wyjdzie;)

    A twój makijaż genialny! Może zabrzmi to trochę dziwnie - ale bardzo pasuje do twojego typu urody:). I zdjęcia świetnej jakości! Mogę zapytać jakim aparatem robione?

    OdpowiedzUsuń
  13. kleopatre-co do bloga to makijaż i kosmetyki są świetnym połączeniem :) myślę, że naprawdę świetnie malujesz i taki dodatek z pewnością przyciągnąłby kolejnych czytelników :) co do zdjęć-zdjęcia robię lustrzanką Nikonem D3000 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No pięknie :) Bardzo lubię oglądać twojego bloga :) Dużo się muszę nauczyć malowania jeszcze , jesteś dobrym wzorem do naśladowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w Gliwicach w Forum w Naturze jest już dostępna limitowanka z Essence I Love Berlin;)

    OdpowiedzUsuń
  16. aeternitas4-dziękuję bardzo za informację, jutro się na pewno tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do kina się nie chodzi, bo ludzie wpieprzają popcorn i żłopią colę jak świnie.
    A co do makijażu - wyszło super.
    Pozdrawiam jako jedyny, chyba, facet w tym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!

    Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow! Jestem pod wrażeniem. Genialnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...