WoleProstoHeader

14 gru 2010

Todays look-z akcentem :) SBS

Obiecałam, że zrobię stepika, więc oto i on :)
Makijaż dzisiejszy, robiony rano stąd troszkę ciemne zdjęcia bo światło jeszcze nie te co trzeba.
Ostatnio rozkochałam się w kreskach, najchętniej bym je ładowała do każdego makijażu. W dzisiejszej makijażowej propozycji również występuje kreseczka i to ona gra główne skrzypce w tym wydaniu. Makijaż jest naprawdę banalny ale przykuwa wzrok :) Zapraszam do oglądania :)

Krok 1. Nakładamy chłodny, brązowy cień na całą górną powiekę kończąc nad załamaniem powieki.Ja użyłam cienia z paletki Palm Tree Party z Essence.

Krok 2. Tym samym cieniem zaznaczamy dolna powiekę.

Krok 3. Dokładnie rozcieramy granice cieni. Ja pomocniczo nakładam na granicę matowy cień cielisty z My Secret i dopiero wtedy rozcieram cień.

Krok 4. Srebrnym linerem z drobinkami rysujemy dość grubą kreską nad górną linią rzęs. Ja użyłam srebrnego linera z My Secret.


Krok 5. Tuszujemy rzęsy (starając się nie rozbabrać kreski :P).


I gotowe. A tak makijaż prezentuję się na twarzy:



13 komentarzy:

  1. piękny, efektowny i co najważniejsze - ŁATWY! ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Moja mama ma taka samą apaszkę pod szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i faktycznie wygląda na łatwy :)
    A wew. kącik tak zostawiasz bez niczego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż. Strasznie, ale to strasznie zazdroszczę Ci koloru oczu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ishi-dzięki :) hehe a ta apaszka jest mojej mamy :D podebrałam jej :P

    greatdee-dzięki :) wewnętrzny kącik akurat zostawiłam w spokoju bo od kilku dni strasznie mi oczy łzawią i nie chciałam ich denerwować niepotrzebnie :) ale pewnie trochę jakieś rozświetlenia by się tam przydało :)


    Magrat-dziękować :) aj tam-kolor ja każdy inny :) mi się brązowa tęczówka marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam niebieskie oczy (ale nie tak ładne jak Twoje) i też strasznie chciałabym mieć brązowe. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrny liner bardzo fajnie rozświetla oko :) Bałabym się trochę tych drobinek, ale efekt jest tak fajny, że skusiłabym się :)
    Hmmm może biały połyskujący cień również wyczarowałby coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. xDOMINIKAx3-zawsze tak jest ;) tak samo z włosami(kręcone bym chciała mieć a mam proste jak druty :P)

    dziunek1987-białym cieniem albo srebrnym :) mnie drobinki przerażały ale z daleka aż tak ich nie widać, tylko sam błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty jesteś śliczna i pięknie podkreślasz swoją urodę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje makijaze! ogladam ogladam i napatrzec sie nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smiei-miło mi to czytać :) dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...