WoleProstoHeader

13 gru 2010

Todays look-Królewna Śnieżka, czerwona szminka i siedmiu krasnoludków :)

Królewna Śnieżka-bo zima, zimno i śnieżnie i czapka biała  jak śnieg.
Czerwona szminka-żeby nie było zbyt blado i bezbarwnie.
Siedmiu krasnoludków- aktualnie nawiali, pewnie do ciepłych krajów.

Dzisiejsza propozycja makijażowa skupia się na podkreśleniu ust. Wykonanie makijażu zajmuje jakieś 15 minut (łącznie z nakładaniem podkładu itd. itp.) więc to dobry pomysł dla kogoś komu śpieszno wyjść z domu i nie ma czasu na bawienie się w nakładanie, cieniowanie na powiekach.

Dzisiaj zakupiłam kosmetyki, które mają mi pomóc w wykonaniu makijażu świątecznego, tak więc spodziewajcie się go na dniach :)

No i oczywiście muszę, ale to muszę pochwalić się, że dotarła już do mnie paczuszka od Magdy z Polish makeup bag :)! Zaczęłam już testy kosmetyków, wszystkie wypadły bardzo pozytywnie :)
Poniżej zdjęcia :) (niestety cienie nr 3 i 4 z paletki nie przetrwały podróży i się rozkruszyły ale poratowałam je przesypując do osobnych woreczków więc na zdjęciach paletka jest niekompletna).

Makijaż wykonałam kosmetykami:
podkład Bourjous Bio Detox zmieszany z Revlonem Colorstay'em, rozświetlacz Essence z limitowanki RtP, bronzer Bikor Ziemia egipska, zestaw do stylizacji brwi Orriflame, cień z paletki Maybelline (wygranej w ww. giveaway'u-cień z numerkiem 4) , tusz Multi Action, szminka Avon

Zdjęcia!





A to moja nagroda :) jakieś swatche również niebawem się pojawią :)

19 komentarzy:

  1. Asiu, wyglądasz oszałamiająco ! ta czerwona szminka + błękitne oczy.. laska z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo.... *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pilar, Ishi-dziękuje dziewczyny :* chyba muszę się tak częściej malować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś Panno Joanno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w czerwonych ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarujące oczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. naatajla, Marzena, xDOMINIKAx3, Morena-dziękuję uprzejmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuu ale mi sie podoba ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz :)
    Nie wiedziałam, że cienie się pokruszyły :( myślałam, że je dobrze zapakowałam. One chyba są bardzo delikatne i kruche :( mam nadzieję, że jednak to co zostało da się jakoś użyć.
    A na maila odpiszę, tylko znajdę chwilę, bo nie mam na nic czasu (co widać po blogu :/).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa zapomniałam - super ten tusz Essence u Ciebie wygląda - dziś czytałam jego recenzje na wizażu i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lena.-dziekuje :)

    Estella(Magda)-nie tyle pokruszyły co wypadły z tych kwadracików i rozleciały na kilka mniejszych części więc nie było problemu żeby je do osobnego opakowania przenieść, także no problemo :) co do maila-nie ma pośpiechu, sama mam tyle czasu ostatnio co kot napłakał także rozumiem :) MA polecam bardzo, tylko u mnie on się zaczął dobrze sprawować dopiero jak odleżał sobie jakiś miesiąc (siostra go w tym czasie podbierała-teraz go przed nią chowam:P)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no królowa śniegu!
    Ale nie, że zimna, ale że piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, wyjątkowo ci pasuje taki look! Aż zazdroszczę, bo ja z tak mocno podkreślonymi ustami zawsze wyglądam na przemalowaną :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, podziwiam kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow !!! Ale fantastycznie wyglądasz z czerwienią na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeslicznie Ci w czerwieni :) Ja tez kocham czerwone szminki, są najbardziej kobiece na swiecie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...