WoleProstoHeader

31 gru 2010

Sylwestrowe last minute :)

Jako, że dzisiaj Sylwester i pewnie wiele z Was wybiera się na przeróżne imprezy, pomyślałam, że może zmaluję jakiś makijaż, który mógłby komuś posłużyć jako inspiracja jeżeli takowej jeszcze nie znalazł :)
Makijaż nie jest skomplikowany w wykonaniu i nie wymaga użycia dużej ilości kosmetyków.
Ważne aby dobrze zakryć wszelkie niedoskonałości, cienie, wypryski czy zaczerwienienia ponieważ makijaż oka jest dosyć mocny i wymaga nienagannej oprawy :)


Poniżej króciutki step:

1. Nakładamy bazę pod cienie, dzięki temu makijaż przetrwa całonocną, szaloną zabawę :)
Brązowy cień nakładamy na górną powiekę tak jak na zdjęciu:

Miejscu na środku powieki pominęłam specjalnie, ponieważ nie chciałam aby śliwka, którą nałożę za chwilę zniknęła na tym brązie :)

2. Nakładamy ciemny, śliwkowy cień poniżej czerwonej linii:

3. Zaznaczamy dolna powiekę brązem, wyciągamy cień za zewnętrzny kącik aby nadać naszym oczom kształt kociego oka :

4. Posiłkując się matowym, cielistym cieniem dokładnie rozcieramy granicę cieni (również na dolnej powiece)
wyciągając cień na górnej powiece do góry. Chodzi o to aby cień najwyżej wyciągnięty był mniej więcej po środku oka, to je optycznie powiększy :)

Wybaczcie ten łopatologiczny rozrys ale tak słowami to ciężko opisać ;D

(Po roztarciu dodałam trochę fioletowego pyłku aby wzmocnić śliwkę, zapomniałam o zdjęciu etapu pośredniego, aczkolwiek nie jest on konieczny)

6. Rysujemy linerek cienką kreskę przy linii rzęs, a rzęsy dokładnie tuszujemy.

Tak prezentuje się gotowy makijaż oka:


Policzki zaznaczamy brzoskwiniowym różem, szczyty kości policzkowych podkreślamy rozświetlaczem. Przy tak intensywnym makijażu oka usta powinny raczej spaść na drugi plan, więc pokryłam je półtransparentym błyszczykiem w odcieniu różu i aby nadać wargom trochę więcej blasku lekko oprószyłam  złotym rozświetlaczem (czego na zdjęciach oczywiście nie widać :] ).
Mam nadzieję, że pokrętnie wytłumaczony stepik komuś się przyda :)

Reszta zdjęć, tym razem również całej twarzy :)


 









Przy okazji chciałam życzyć Wam wszystkim szampańskiej zabawy do samego rana i dużo pomyślności w nadchodzącym roku! :)

14 komentarzy:

  1. Hmmm fajnie fajnie :)
    Mój sylwestrowy makijaż znajdzie się w następnej notce pewnie. Choć nie wyszedł on tak dokładnie i wyraźnie jak Twój a szkoda. Muszę sobie sprawić lepszy sprzęt :P
    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż i świetny step :) Poproszę więcej takich lekcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż;p Zresztą jak zawsze;p;p;p
    Szczęśliwego Nowego roku;)Pozdrawiam gorąco;*
    P.S
    Piękny kolor na paznokciach;p chciałam zapytać o nazwy cieni z makijażu;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziunek1987-czekam na notke w takim razie :) i również życzę szampańskiej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku :)

    cammie-postaram się, obiecuję :) to jedno z moich noworocznych postanowień-częściej udzielać się na blogu :)

    Karolina-cienie różne ;p ten brąz z pierwszego kroku to Star Dust (sypki cień z My Secret), śliwka i brąz na dolnej powiece to cienie z paletki Maybelline (http://joannapanna.blogspot.com/2010/11/giveaway-u-polish-makeup-bag.html) to ta paletka po lewej, cienie których użyłam to 3 i 4 :) pyłek fioletowy którym podbiłam śliwkę to taka moja mieszanina pokruszonych cieni-część z Essence część z My Secret (w zależności od tego jak bardzo fioletowy ma być fiolet tak mieszam:P)
    Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż !!! Bardzo mi się podoba :) sama spróbuje go zrobić swietnie, że pokazałas to wszystko tak krok po kroku :)

    bede zagladac czesciej

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż ;)
    i step bardzo fajny bo wszystko zrozumiałe :)

    dodaje do obserwowanych :) będę częściej tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kropeczka33-zapraszam serdecznie :) i zachęcam do wypróbowania :)

    Kasiek-cieszę się, że stepik się przydał :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tym makijażu♥
    Super podkreśla kolor tęczówek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeslicznie wygladasz w tym makijazu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż! Taki prosty a zarazem efektowny. Ładnie podkreśla kolor twoich oczu:) No i piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. naatajla,mad-dziękuje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co ja bym dała żeby ktoś zrobił mi taki świetny makijaż na czerwcowy bal <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny. i fajnie że krok po kroku. moim zdaniem nadaje się nie tylko na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...