WoleProstoHeader

11 gru 2010

Makijażowo :)

Witam się z Wami w to mroźne, zimowe popołudnie :)
Nie wiem jak tam pogoda u Was, ale u mnie właśnie śnieg sobie sypie w najlepsze, absolutnie mnie to zniechęca to wychodzenia na zewnątrz, więc postanowiłam nadrobić blogowe zaległości. Mam na dysku kilka makijaży, których jeszcze nie wrzucałam, głównie z braku czasu, więc dzisiaj zaserwuję jeden z nich :) Ot taki zwyklak na co dzień, dosyć mocno błyszczący, ale jednocześnie stonowany :)
Kosmetyki jakich użyłam:
podkład Revlon Colorstay
korektor potrójny Essence
puder w kamieniu Synergen
cienie Rimmel ( to takie chłodne złotko)
cień brązowy i turkusowy z paletki Palm Tree Party z Essence
tusz Avon
kredka granatowa Basic
zestaw do brwi Oriflame
kulki brazujące Avon

Zdjęcia mi ostatnio wychodzą beznadziejne, biegam po całym mieszkaniu szukając jakiegoś sensownego światła ale i tak przeważnie wychodzę szara. A kolory szaro-bure. No i ogólnie chciałoby się już wiosnę....;)
Robiłam stepa do tego makijażu ale niestety na zdjęciach praktycznie nic nie widać ;/ Może przy następnym makijażu będę ambitniejsza i spróbuję robić zdjęcia z lampą czy coś, może wtedy efekty będą bardziej zadowalające.

Miłego sobotniego wieczoru :) :*






Ps. wybaczcie mi usta, ale posmarowałam je maścią z wit. A i zapomniałam o tym kompletnie, dopiero na zdjęciach zobaczyłam, że coś jest nie-halo ;)

17 komentarzy:

  1. Twoje oczy sa TAK PIEKNE, ze az trudno mi sie skupic na jakimkolwiek makijazu. Cokolwiek na nie nie nalozysz i tak bedzie wygladac bosko ... W ogole jestes przesliczna kobieta :)

    Makijaz tez jest bardzo ladny, fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spojrzałam na zdjęcia od razu pomyślałam, że użyłaś na pewno brązowego cienia z paletki Essence Palm Tree Party :)
    bardzo ładny makijaż, a Ty to już w ogóle jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, aż zaczynam żałować, że nie kupiłam żadnej z paletek RtP ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie !! uwielbiam takie makijaze ! a co do ust to jakbys nie napsiala to bym nic nie zauwazyla i tak ciezko jest zobaczyc ze masz tam masc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!
    Wiem, że się powtarzam, ale Twoje oczy są wspaniałe. Wręcz nie do opisania. :)
    Zapraszam do mnie. ;) http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie! masz cudowne oczy kobieto!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Wam wszystkim za przemiłe komentarze :) i obiecuję, że w tym tygodniu w końcu zrobię jakiegoś stepa :) jak macie jakieś propozycje makijażowe to piszcie :) wszelkie sugestie będą mile widziane :) proponuję albo zostawić komentarz z propozycją lub napisać na maila (asik58@wp.pl)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny makijaż !
    to ja może nie będę oryginalna, ale mam prośbę, zrobisz makijaż do wigilijnego stołu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i hipnotyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lena.-ależ proszę bardzo :) ostatnio się zastanawiałam nad czymś takim , nawet mam już pomysł, w nadchodzącym tygodniu powinnam znaleźć odpowiednią ilość czasu to będę malować i wrzucać :)

    Iwetto-dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż ! wielki plus za śliczne oczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. No oczyska nieźle wyszły! Czemu ja tak nie umiem :) Mało zdolna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziamakeup-dziękować :D

    dziunek1987-dzięki :) aj tam nie umiesz, trzeba ćwiczyć, a makijaż ten akurat jest bardzo prosty :) więc do dzieła i pochwal się nam potem swoją twórczością :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...