WoleProstoHeader

30 lis 2010

Zimowy makijaż-step by step :)

Mam chwilę wolnego czasu, stąd to zagęszczenie postów na moim blogu :)

Pozostając w tematyce zimy, świąt, chciałabym Wam pokazać makijaż, który bardzo mi się z tą tematyką kojarzy.
Dla osób odważniejszych, lubiących mocniejsze makijaże może być to inspiracja makijażu np. na wigilię; osoby, które preferują łagodniejsze wersje może skuszą się na coś podobnego z okazji Sylwestra.
Skąd w ogóle takie skojarzenie? Ciemne niebo, roziskrzone gwiazdkami, pierwsza gwiazdka i tak dalej i tak dalej. Ogólnie rzecz biorąc granat, czerwień, zieleń, złoto i srebro to kolory, które połączone jakkolwiek ze sobą zawsze nasuwają mi na myśl przystrojoną choinkę czy wspomniane wyżej niebo :)
Podobny makijaż wykonała swojego czasu jedna z Wizażanek na  wizażowym forum Moje Makijaże i nie ukrywam, że to jej wykonanie bardzo mnie zainspirowało :)
Przygotowałam owy makijaż w formie "krok po kroku", być może komuś się spodoba i będzie chciał zerknąć na to jak powstawał :)

Na początek kosmetyki, których użyłam:
No to lecimy:
!. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie-dzięki temu kolory będą bardziej nasycone i cienie będą się dłużej trzymać.

2. Na całą górną powiekę ( kończąc ponad załamaniem powiek) nakładamy ciemnoniebieski matowy cień.
3. Używając dużego, puchatego pędzelka rozcieramy granicę niebieskiego cienia, na granicę możemy nanieść cielisty matowy cień-to ułatwi nam rozcieranie.
4.Na ruchomą część górnej powieki dokładamy granatowego cienia-ja zrobiłam to wilgotnym pędzelkiem, dzięki temu uzyskałam ciemniejszy odcień.

5. Całą dolną powiekę ( z pominięciem wewnętrznego kącika) pokrywamy tym samym cieniem. W zewnętrznym kąciku łączymy cienie z górnej i dolnej powieki wyciągając cienie poza zewnętrzny kącik.


6. Środek powieki akcentujemy złotym, połyskującym pyłkiem.

7. Złotym eyelinerem (w odcieniu cieplejszym niż pyłek) robimy kreskę nad górną linią rzęs.

8. Tuszujemy rzęsy.
9. Na końcówki górnych rzęsy (ważne aby rzęsy nie były całkowicie wyschnięte-pyłek się wtedy łatwiej przylepi) nakładamy złoty pyłek.
Efekt końcowy:





I to by było na tyle :)

A teraz pozwolę sobie na troche prywaty-otóż liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła 50, więc czas na małe podsumowanie.
Przede wszystkim jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tak dużym zainteresowaniem moimi wywodami. Zakładając bloga nie przypuszczałam, że ktokolwiek będzie go czytał czy obserwował, a jednak spotkała mnie bardzo miła niespodzianka :) Zauważyłam też, że dosyć sporym zainteresowaniem cieszyły się posty makijażowe, usłyszałam (no właściwie "przeczytałam") bardzo dużo miłych słów od Was na ich temat. Nie ukrywam, że malowanie to moja pasja, dlatego bardzo się cieszę, że to co mi sprawia tyle frajdy wywołuje także pozytywne emocje u innych :)
Stwierdziłam, że czas już najwyższy aby podziękować osobie, która namawiała mnie do założenia bloga i bardzo mi kibicowała. Owa osoba już dobrze będzie wiedzieć, że to o niej te słowa :)

BUZIAK!

21 komentarzy:

  1. Świetny :) Na najbliższą imprezę spróbuję zrobić taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym step by step bo dla takich tłumoków jak ja bardzo ułatwia sprawę :) Wiem co i jak.
    Makijaż prezentuje się ciekawie :)
    I prosimy o jeszcze więcej ciekawych postów :)
    Czego używasz do robienia zdjęć? Bardzo fajna jakość i focus,

    OdpowiedzUsuń
  3. naatajla, Morena, Madziamakeup, poliii1000-dziękuję bardzo za opinię :) granat z matów My secret polecam, mam już kolejny kolor z tej serii i jestem zachwycona :)

    dziunek1987-dziękuję :) postaram się zamieszczać takie stepy jak najczęściej, ja sama dużo się z takich stepów uczę :) a do robienia zdjęć używam lustrzanki Nikon D3000 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś konkretne ustawienia używasz?
    Ja mam (a właściwie mój M. :)) Nikona D90 i fakt, mało troszkę się nią bawię, więc jeszcze jej nie obcykałam jak należy :D ale nie mogę uzyskać takiego efekty, jak Ty masz.
    Moje foty są dosyć rozmazane, więc tak idealne zbliżenie oka i odzwierciedlenie kolorów! u mnie nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia oczu robię przeważnie na trybie makro (znaczek kwiatuszek taki jakby tulipan), staram się robić zdjęcia bez lampy, bo wtedy kolory wychodzą przekłamane...jak lampa mi wyskakuje to ją zwyczajnie zamykam...ręcznie :P zdjęcia twarzy robię albo też na makro, albo żeby uzyskać większe nasycenie kolorów na trybie tym takim środowiskowym (znaczek takie góry w kwadraciku)przy tym trybie lampa w ogóle się nie włącza. No i zdjęcia zawsze robię przy oknie bo tam jest najjaśniej. Mam nadzieję, że trochę pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie fajne foty wychodzą? :)
    Oj to muszę ostro poćwiczyć z makro i z krajobrazem bo naprawdę mi nie wychodzą takie fajne zdjęcia a też zawsze próbuję makro.
    Myślałam, że masz coś bardziej nagmerane w ustawieniach np. przesłony itp.
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  7. a to na przesłonach i takich bardziej zaawansowanych rzeczach to ja się już nie znam :) ja się tylko tym pokrętłem u góry bawię :) no i same oczka polecam robić z większej odległości ale na maksymalnym zoomie-zauważyłam, że wtedy jakieś takie wyraźniejsze te foty wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności. ;) Ja tak nie umiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! ależ masz przeszywające oczy! super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. xDOMINIKAx3-trzeba ćwiczyć!:) wszystkiego da się nauczyć :)

    MizzVintage-dziękuję bardzo :) tia...zabójczy wzrok :D nauczyciele go uwielbiali :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny makijaz-masz niesamowite oczy!!!!

    Musze zastosowac sie do Twoich rad odnosnie zdjec to moze uda mi sie wrzucic cos wiecej oprocz swatchy:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hexxana-dziękuje bardzo :) a co do rad to ja jestem laik, wszystko trzeba popróbować metodą prób i błędów jak się człowiek na tym nie zna :D ale z tego co próbowałam to właśnie mi powyższe wnioski wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż! Śliczne oczęta. ;)
    + dodaję się do obserwatorów, zaciekawił mnie Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż, chętnie bym skopiowała, ale jestem antytalencie, jeśli chodzi o więcej niż jeden kolor na powiece. xd

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://fioletowydeszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny :o


    a ostatnie zdjęcie sprawiło, że się uśmiechnęłam, mimo podłego humoru :)

    Maliś

    OdpowiedzUsuń
  16. Emilia., aki, Przeszkoda-dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż, cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż! I z Tobą wydaje się taki prosty ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...