WoleProstoHeader

16 lis 2010

Todays look-ciemna strona mocy ;)

Dzisiaj trochę o makijażu, trochę o kosmetykach :)
Otóż weszłam w posiadanie bazy pod cienie formy KOBO. Bardzo ciekawa co też taka baza potrafi, postanowiłam po uprzednim wysmarowaniu oczęt ową bazą wykonać ciemny i intensywny makijaż, żeby sprawdzić czy rzeczywiście według zapewnień producenta będzie on jeszcze ciemniejszy i bardziej intensywny. Otóż-owszem, był. Sama baza ma postać takiego małego masełka, jak masełko się ja wsmarowuje, ma naprawdę przyjemną konsystencję, podejrzewam, że ominą ją szczęśliwie problemy pod tytułem "wyschłam na amen i już nic się nie da ze mną zrobić" ;) Rzeczywiście podbija dosyć mocno kolor cieni, dobrze się cienie na nią aplikuje (trochę się bałam, że jak już położę cień to go nie rozetrę). Czy przedłuża żywotność makijażu? Tak. Wczoraj cienie, które normalnie po 3-4 godzinach wyparowywały z powieki trzymały się dwa razy dłużej jak przyspawane :)
Jedyny minus jaki dostrzegam to to, że baza ma niezbyt przyjemny zapach. Trudno go dokładnie opisać, mi się z jakąś wodą po goleniu kojarzy.
A teraz o makijażu. Wymyśliłam sobie, że jak już zamieszczę jakiś make-up to dołożę do notki listę kosmetyków, tak aby jeżeli ktoś będzie ciekaw czego użyłam do jego wykonania, od razu sobie będzie mógł sprawdzić :)
Tak więc po kolei:
Twarz-podkład Rimmel (Recover), korektor potrójny Essence, róż tzw. ręcznej roboty (wymieszane, pokruszone itd.)
Oczy-zestaw do stylizacji brwi Orriflame, cienie: czarny Rimmel, fioletowy Essence, cielisty My Secret, tusz Orriflame, wspomniana wcześniej baza KOBO
usta-błyszczyk H&M



11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ciemne oko!
    Może dlatego, że ja rzadko tak się maluję.
    Bardzo profesjonalnie!
    Super, że tyle u Ciebie makijaży! Jest to dla mnie naprawdę duża inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż :)
    sama nawet ostatnio zaczęłam częściej eksperymentować z takim 'ciemnym okiem' , a dla czerni + fioletu jestem zdecydowanie na tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż! Muszę wypróbować taką fioletową kreskę na dolnej linii rzęs!
    Zapraszam do mnie pataq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziunek1987-ja tez rzadko się maluję tak mocno :) ewentualnie na jakieś większe imprezy :) ale popróbować zawsze można :) cieszę się, że makijaże się podobają, postaram się zamieszczać je tu częściej :)
    A.-połączenie kolorów wyszło spontanicznie, ale też bardzo mi przypadło do gustu :D
    Patt-jak najbardziej zachęcam :) na bloga już się wybieram :) i dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :D Szczególnie , że mega ciemny a Ja takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeeeeeeju xd
    powiem Ci że przypadkiem weszłam na Twojego bloga, ale sądzę, że nie ostatni...
    dziewczyno, ale Ty wykonujesz fenomenalne makijaże... przejrzałam kilka i strasznie spodobał mi się ten w poście niżej pt 'Dzisiaj na słodko :)'. masz śliczne oczy a tym 'mejkapem' wydobyłaś ich kolor ! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. A moją uwagę strasznie przykuły policzki. :) Śliczny róż. :)
    Serdecznie zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! mnóstwo inspiracji jest tutaj u Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusicielski makijaz!!!uwielbiam takie ciemne,nasycone kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwetto, Lena, xDOMINKAx3, Paula, Hexxana-dziękuję Wam bardzo za przemiłe opinie :) w najbliższym czasie pojawi się kolejny smok w formie step by step, już mam koncepcję teraz tylko czas muszę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...