WoleProstoHeader

7 lis 2010

Night violet

Dzisiaj krótka prezentacja lakierowa :)
Przedstawiam mojego nowego ulubieńca-lakier firmy Avon w kolorze pięknego, ciemnego fioletu. Mimo, że nie lubuję jakoś specjalnie w ciemnych lakierach ten wyjątkowo przypadł mi do gustu. Kolor ciężko opisać, bo w zależności od tego jak pada światło wydaje się on być inny. Najbardziej przebijają w nim tony śliwki, dopatrzyć się można również brązu czy ciemnego borda. Lakier posiada masę delikatnych drobinek w kolorze złotym i czerwonawym. Pędzelek bardzo przyjemny, nie miałam większych trudności przy nakładaniu lakieru. Sam lakier konsystencję ma jak najbardziej typową, może mógłby być odrobinę gęstszy. Na zdjęciach dwie warstwy w świetle dziennym i z lampą :)

zdjęcia z lampą:

zdjęcia w świetle dziennym:


Na koniec prezentacja dzisiejszego makijażu-inspiracją była dla propozycja jesiennego makijażu firmy Chanel czyli lekko przydymione oko, mocno zaakcentowane różem policzki, naturalne różowe usta oraz ciemne paznokcie :) Jako, że ciemne paznokcie już były skojarzenie z tym makijażem przyszło jakoś same, tylko w lżejszej wersji :)



6 komentarzy:

  1. lekko przydymione oko naprawdę fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A. -dziękuję :) w rzeczywistości efekt był troszkę mocniejszy, no ale wiadomo, że aparat trochę przekłamuje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A powiedz mi dobrze się ten lakier zmywa? Bo widzę tam brokacik i już zaczynam się bać. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam na takie ciemne lakiery dość dziwny sposób...pewnie przy zmywaniu zmywaczem brokacik by się opierał, a skórki i palce miałabym pięknie upaprane ;p zamiast tego biorę ten sam lakier, maluję nim paznokcie i zanim zdąży wyschnąć, przy brzegu "chwytam" za lakier i go normalnie ściągam :) jak się dobrze ta wierzchnia warstwa scali z ta dolną to potem nawet zmywacza nie muszę używać :) z tym, że uprzedzam, że nie przy wszystkich lakierach tak się da :) mi kiedyś przez przypadek tak wyszło, jak chciałam sobie poprawić manicure i zamiast poprawić wszystko zlazła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier boski, nie podejrzewałam Avon, że może coś takiego wyprodukować :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwetto-ja w prezencie go dostałam, sama bym się raczej na zakup nie zdecydowała bo jednak przeważnie te kolory w katalogach mają mało wspólnego z rzeczywistością, ale ten mnie bardzooo pozytywnie zaskoczył :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...