WoleProstoHeader

14 lis 2010

Dzisiaj na słodko :)

Ostatnio pokazywałam makijaż ciemny, mocny, więc teraz-dla zachowania równowagi-trochę słodyczy :)
Nie jest to może makijaż typowo dzienny, ale jeśli żółty kolor zastąpimy złotem i nie zaznaczymy policzków na tak żywy róż to za makijaż dzienny spokojnie będzie mógł uchodzić.

Przy okazji chciałam się pochwalić, że udało mi się dorwać rozświetlacz z limitowanej serii Firmy Essence-Return to Paradise. Pierwsze wrażenie-cudny. Bladolicym zapewne będzie służyć lepiej, ale mimo wszystko polecam, daje piękny naturalny efekt. Swatche wkrótce :)




8 komentarzy:

  1. Ślicznie :)

    Właśnie poluję na ten rozświetlacz, ale narazie niestety bez rezultatu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) poluj bo warto :) ja w swojej Naturze ostatni porwałam :D a widziałam, że już mi się ktoś do niego przymierzał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za dokładność :) Bardzo mi się podoba ten makijaż.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, rzeczywiście bardzo słodziachny :)
    Obserwuję, zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. dziunek1087-dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny :)
    Agusława-miło mi to słyszeć (czytać ;p) blog oczywiście dodany do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te oczy są piękne. ;) Ja niestety nie umiem się tak cieniami posługiwać, ale mam nadzieję, że kiedyś się nauczę.
    Serdecznie zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to mi sie podoba :)
    poobserwuje sobie Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...