WoleProstoHeader

8 paź 2010

Todays look ;) mrrroźnie!

Choć aura za oknem sprawia wrażenie dosyć sympatycznej-słoneczko świeci, liście się złocą, ptaszki radośnie pogwizdują (jak dla mnie to czysta kpina z ich strony-wiedzą skubane, że za niedługo śnieg nas zasypie a one będą trzepotać skrzydełkami w ciepłych krajach), to po wyjściu z domu wczesnym rankiem człowiek ma ochotę wrócić się po koc albo jeszcze lepiej pod tym kocem zostać i nie ruszać się z domu. Tak też było i dziś. Jak tylko zobaczyłam-szczątkowy bo szczątkowy-szron na szybach, już wiedziałam co mnie czeka więc postanowiłam się wpasować w klimat i wyciągnęłam z szafki moja najulubieńszą czapę :) W związku z pojawieniem się czapy należało zastosować odpowiednio kolorystycznie dopasowany do niej makijaż. Oto i on:







4 komentarze:

  1. very very nice:) u mnie dziś jeszcze było słychać chichot odchodzącego lata, aż się łezka w oku kręci;(

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :)u mnie był chichot ale szyderczy ewidentnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no wpasowalas sie nawet w tlo bloga :)
    b. ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilka-a patrz nawet nie zauważyłam, że jesienna aura dopadła tło mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...