WoleProstoHeader

13 paź 2010

Sunshine Award part 2!





Po raz drugi przyznano mi Sunshine Award :) jest mi baaardzo bardzo miło :)
Nagroda przywędrowała do mnie od polishmakeupbag

Zasady:
1. Zapisz zdjęcie, które jest powyżej i umieść je na własnym blogu.
2. Przyznaj nagrodę 12 innym bloggerom.
3. Zalinkuj blogi, którym przyznałaś nagrodę.
4. Zostaw komentarz ze stosowną informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach.
5. Podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała ci te nagrodę.

Jako , że to mój drugi ten sam tag, nie wklejam ponownie blogów,żeby się nie powtarzać, tylko podaję linka do poprzedniego oznaczenia : KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...